Velkommen til min foto-blogg

Velkommen til min blogg.Håper du får se noe du liker her
Knipser og knipser bilder av alt mulig..
Som amatør/hobby fotograf er jeg svært takknemlig for alle tilbakemeldinger på bildene mine. Litt av poenget med denne bloggen er nettopp å bli en bedre fotograf, så fyr løs i kommentarfeltet

mandag 22. april 2013

Ålesund Taekwon-Do Klubb - MR Cup 2013



Her er noen av de mange bildene jeg tok under Ålesund Taekwon-do klubb sitt arangement Møre og Romsdal Cup 20-21 april 2013.

Hadde 2 gutter med på cupen og hadde en super helg sammen med mange flotte 
Taekwon-do folk og vil med dette takke alle som var med å arrangere. 

Hvis det er noen som har lyst på et bilde eller to så bare legg igjen en beskjed i kommentarfeltet eller send en mail

Trond F Fredriksen





















































Treningssamling for barn søndag 21.04.2013  























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar